Towar, który zamówiłeś nie jest w pełni sprawny lub niepełnowartościowy? Masz zastrzeżenia co do jego funkcjonowania? Zgłoś reklamację, a my po uznaniu zasadności wniosku wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.
Reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje.landi@gtpoland.eu
Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:
1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu
Reklamacji/zwrotu należy dokonać na adres:
Philips - dział reklamacji/zwrotów
Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? Napisz do nas na adres: reklamacje.landi@gtpoland.eu
Formularz odstąpienia od umowy na odległość znajdziesz tutaj >> Formularz odstąpienia od umowy <<